Sjors blijft achter - Reisverslag uit Houten, Nederland van Josina-Henk - WaarBenJij.nu Sjors blijft achter - Reisverslag uit Houten, Nederland van Josina-Henk - WaarBenJij.nu

Sjors blijft achter

Blijf op de hoogte en volg Josina-Henk

13 Januari 2013 | Nederland, Houten

Sjors blijft in Nederland , goede zorgen van Ilse , maken er voor hem ook vakantie van.

  • 13 Januari 2013 - 18:33

    Ina, Ben, Manon En Marvin:

    Lieve zus en lieve vriend van zus (;-)),

    Heel veel succes met het beklimmen van de ultime uitdaging. Hoop dat jullie rustig aan doen !! Ga er van genieten. Wij gaan jullie verslag dagelijks lezen hoor!! Dikke kus van ons

  • 13 Januari 2013 - 19:54

    Hetty:

    Hoi Josina en Henk,

    Sinds vrijdag ben ik reisverslagen van de Kilimanjaro op internet aan het lezen. Erg boeiend. Lijkt me echt een spannende (positief bedoeld) onderneming. Als redelijk ervaren bergbeklimmer, weliswaar met hoogtevrees, ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ben dus blij dat ik verslagen kan lezen. Ik spreek deze week mijn schoonzoon Wouter, man van Marieke, die de tocht volgens mij heeft gelopen. Ik zal mailen hoe hij het heeft ervaren.

    Heel veel succes, ook met de voorbereidingen. Het slaapmatje en de slaapzak zijn prima. Daar kan het niet aan liggen.
    Veel succes en wees voorzichtig. In de bergen moet je vooral erg geconcentreerd zijn.

    Veel groeten,

    Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josina-Henk

Binnenkort vliegen we naar Tanzania om vervolgens op 2 februari op de top van de Kilimanjaro te staan. Om ons grote avontuur te volgen hebben wij deze blog gemaakt. Zodra wij bereik hebben sturen we jullie via een reisverslag en foto's op de hoogte houden. jullie krijgen dan een berichtje in de email dat we wat geplaatst hebben.

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4699

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 09 Februari 2013

Kilimanjaro Tanzania

Landen bezocht: