drukte vooraf - Reisverslag uit Il-Gżira ta’ Forti Manoel, Malta van Josina-Henk - WaarBenJij.nu drukte vooraf - Reisverslag uit Il-Gżira ta’ Forti Manoel, Malta van Josina-Henk - WaarBenJij.nu

drukte vooraf

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Josina-Henk

09 Januari 2013 | Malta, Il-Gżira ta’ Forti Manoel

Ik ben nu op Malta, nog een aantal zaken regelen voor ons nieuw ICT programma. Was de laatste mogelijkheid voordat we afreizen naar Tanzania. Programmeurs hebben nu drie weken de tijd om de definitieve versie op te leveren. Druk druk druk dus, maar nog maar 9 nachtjes slapen voordat we vertrekken, de spanning stijgt !

• 13 Januari 2013 - 11:50

Yvonne Jeschke:

Super spannend lijkt me!! Ben heel benieuwd naar jullie avonturen. Veel succes...geniet ervan!! x

Josina-Henk

Binnenkort vliegen we naar Tanzania om vervolgens op 2 februari op de top van de Kilimanjaro te staan. Om ons grote avontuur te volgen hebben wij deze blog gemaakt. Zodra wij bereik hebben sturen we jullie via een reisverslag en foto's op de hoogte houden. jullie krijgen dan een berichtje in de email dat we wat geplaatst hebben.

Actief sinds 26 Dec. 2012